Een virtuele tour is een interactieve, visuele ervaring. Het geeft je de mogelijkheid om door een ruimte of
locatie te navigeren alsof je daar fysiek aanwezig bent.
Maak je virtuele tour nog dynamischer met audiovisuele content zoals video’s, teksten, audio en afbeeldingen.
Zo creëer je nog meer beleving aan je tour!
Een virtuele tour is nuttig voor veel meer dan alleen marketing. Het kan worden ingezet voor trainingsdoeleinden, het verbeteren van toegankelijkheid of gewoon om klanten te betrekken bij wat je doet.
Absoluut! Je kan bepaalde inhoud naar wens aanpassen, waardoor de virtuele tour echt uniek is voor jouw bedrijf!
Een virtuele tour biedt gebruikers de vrijheid om een bedrijf of locatie te verkennen en te ontdekken met behulp van interactieve en embedded audiovisuele content.
Met interactieve elementen en clickbare hotspots bepalen gebruikers zelf wanneer ze zich ergens in willen verdiepen of wanneer ze liever verder willen met de tour. Zo kun je waardevolle informatie delen, zonder dat het de flow van de tour hoeft te verstoren.
Bij fysieke rondleidingen moet je soms onderdelen van je organisatie tijdelijk stil leggen, of zitten er allemaal veiligheidsvoorschriften aan vast. Omdat de 360° tour volledig digitaal is hoef je hiervoor geen faciliteiten of personeel te verstoren.
Wil je de aandacht trekken op beurzen en evenementen? Niets werkt beter dan een meeslepende VR-ervaring in jouw stand! Door bezoekers onder te dompelen in een VR-ervaring wek je gegarandeerd interesse en blijf je langer in hun gedachten.